Załączniku nr 2
Regulamin składania reklamacji – wytyczne dla klientów.
*wersja z dnia 01.09.2021 ważna do wydania nowszej wersji
*wersja z dnia 01.09.2021 ważna do wydania nowszej wersji
10.Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na Zleceniodawcę z chwilą wydania towaru spedytorowi lub przewoźnikowi.
W związku z pojawiającymi się uszkodzeniami naszych przesyłek i nie zawsze terminowym ich dostarczaniem przez współpracujące z nami frmy kurierskie, prosimy o dostosowanie się przy odbiorze przesyłki do poniższych wytycznych:
1. Jakiekolwiek uszkodzenia zewnętrzne prosimy zgłaszać natychmiast przy przyjęciu przesyłki. Paczkę należy przyjąć, otworzyć wraz z kurierem i stwierdzić co następuje:
Każdą z powyższych sytuacji prosimy potraktować bardzo poważnie – brak dostosowania się do wytycznych odbiera nam bowiem możliwość wyjaśnienia sytuacji z frmą kurierską, a tym samym, będzie skutkował automatycznych odrzuceniem reklamacji.